K analýze regionálních podmínek maloobchodu


K analýze regionálních podmínek maloobchodu

Jméno a příjmení autora:

Petr Cimler

Rok:
2004
Číslo:
4
Klíčová slova:
regiony, kupní síla, zájmová oblast, chování zákazníků, mobilita zákazníka, hypermarkety
DOI (& full text):
Anotace:
Díky postavení v maloobchodní síti i preferencím zákazníků je hypermarket a jeho rozmístění v území všeobecně určujícím pro územní podmínky podnikání v maloobchodě (retailu), především se zbožím…více
Díky postavení v maloobchodní síti i preferencím zákazníků je hypermarket a jeho rozmístění v území všeobecně určujícím pro územní podmínky podnikání v maloobchodě (retailu), především se zbožím denní a velmi časté poptávky. Kromě stávající maloobchodní sítě je rozhodujícím územním faktorem pro retail rozmístění obyvatelstva, jeho mobilita (cesty za nákupy) a kupní síla. Nejen dosah působnosti hypermarketů ale také diferencovanost tohoto faktoru v území vytváří rozdílné podmínky pro rentabilitu i vstup do podnikání v maloobchodě zejména v potravinářském oboru.

?
NAPOVEDA
povinné
Jazyk